augustiibaarn

2011-10-11
16:45:00

But when you smile at the ground it aint hard to tell
Hej på er ! Sitter och käkar lite mellis och pratar i telefon med mamma, för hon hade ringt om mitt skolfoto, eftersom att jag inte har fått det än. Men dom hade tydligen sagt att dom hade tappat bort det ? Eller asså, hon som svarade satt typ bara i någon växel, så dom skulle leta efter det imorrn. Men ändå, om dom inte hittar det så måste jag ta om. Det är ju jättekul också. Och hur kan dom tappa bort ett foto ? Det är ju också smart.
Men har träningsvärk i armarna som fan, kan inte lyfta på dom haha. Så det gick inte så bra för mig på dansen, men i slutet gick det bättre i alla fall. :)
Nu ska jag gå och göra något, vi hörs senare ! :)
Kommentarer:
#1: A n n a

Älska rubriken ♥



Sv: du sa att jag skulle gissa varför en tant stirra på dig på bussen?!

2011-10-11 @ 19:58:09
#2: Hanna - AFA

Sv: Hah juste ;p ♥

2011-10-11 @ 21:02:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: