augustiibaarn

2011-10-27
16:29:31

Newspaper
Hej på er ! Herrugd, det är bara en dag kvar tills det är loooov ! :D Det gillar vi, haha. Men vad ska ni göra på lovet ? Själv åker jag till landstället på onsdag med mamma ! Och sen på torsdag kommer Tina och pappa upp tror jag, pappa kommer upp i alla fall. Min kusin skulle egentligen också komma tror jag, men hon ändrade sig. ;)
Men vad har hänt idag då .. ? Juste, vi fick tillbaka våra soprov ! Det gick helt åt helvete, haha. Men vi fick göra om frågorna som vi inte fick E på, så att vi inte fick F i historia sen. Så det var ganska bra, hoppas att det gick bättre på dom ! :)
Kommer upp ett litet tidsinställt inlägg imorrn senare idag blir det, haha ! Men vi hörs då, puss !


weheartit
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: