augustiibaarn

2011-10-13
15:46:00

Nu funkar det ! :)

Tjenare ! Nu funkar det att logga in igen ! Fick starta om datorn först och stänga ner internet (och koppla ifrån och ansluta) x antal gånger, men nu funkar det ! :)
Meeen idag så hade jag SO prov och biologi prov, fast vi gjorde egentligen biologi provet i tisdags två och två med böcker, men vi fick göra det själva idag om det var något vi ville ändra. Jag och Bella ville itne det, så vi satt och spelade på våra mobiler istället. ;)
Men på so provet så gick det ganska bra, på sista frågan gick det ganska bra tror jag, men första frågan fattade jag inte, så jag bara skrev något .. Och sen skrev jag typ samma sak på fjärde frågan, haha.
Nuuu ska jag plugga engelska, vi hörs !

Kommentar:

Kan du gissa rätt på vad som ligger i något av paketen jag fick hem idag?

Den första som gissar rätt får en länkning :D

/ http://smnmode.blogg.se

2011-10-13 @ 17:42:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: