augustiibaarn

2011-10-14
16:54:41

Trööött
Hej på er ! Förlåt för att jag inte har skrivit något förrän nuu, men stannade vid busshålplatsen med AMica i typ en halvtimme, och snackade lite haha. :)
Men idag har det inte hänt något speciellt, hade TVÅ oförberedda, ett i engelska som var typ läsförståelse och ett i kemi som vi fick sitta och plugga till på lektionen i tio minuter och sen skulle vi skriva provet på en kvart. Inte alls tidsbrist nej. Men det var typ säkerhetsregler, så det var inte så svårt, men man skulle kunna alla bilderna och minst tio av reglerna, och jag kom bara på nio först, haha .. Fast sen kom jag på en till, så den skrev jag ner när det var typ tre minuter kvar, hehe ..
Och jag glömde mina hörlurar i skåpet, kom inte på det förrän jag satt på bussen, så jag orkade inte åka tillbaka, haha .. SÅ nu har jag inga hörlurar tills på måndag. Jag kommer dö.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: