augustiibaarn

2011-09-27
20:14:50

Can't carry it with you if you wan't to survive
Hej på er ! Förlåt för att jag inte skrev något tidigare, var skittrött och hade asont i huvudet när jag kom hem .. Men mår bättre nu i alla fall. :)
Men kollade på första avsnittet på Glee på säsong tre idag ! :D Det var asbra, haha. :) Lyssnade lite på musik också, fast efter jag hade kollat på Glee då. ;)
Och orienteringen idag gick åt helvete. Jag hade glömt mina gympaskor, så jag fick ha mina converse, så deom blev helt leriga. Så just nu ligger dom i tvättmaskinen, får hoppas att dom blir torra tills på torsdag. :) Men i alla fall, jag gick med Jossan och Bella och det gick inte så bra för oss haha .. Fast vi gjorde nästan alla, vi hade fel på sexan och så hann vi inte göra åttan. Och egentligen så gjorde vi inte alla helt själva, men nästan i alla fall. hehe ..
Nu blire mys framför Idol, juste, jag har studiedag imorrn ! :D Vi hörs då, puss !


Kommentarer:
#1: A n n a

Söta vi är.



Sv: HIHI. Men vi kan träffas ett tag okej? :D♥

2011-09-27 @ 21:29:39
#2: A n n a

Sv: Men DU är! ♥

2011-09-28 @ 22:50:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: