augustiibaarn

2011-09-06
20:49:16

Faan
Aja, nu blev det såhär i alla fall .. Kanske inte skriver lite senare imorrn också, ska nämligen vara med Hanna då ! Vi ska baka tårta :D. Haha, nej men ska fixa ett tidsinställt inlägg alldeles strax, så att bloggen inte är lika död som den brukar vara död O:).
Men idag så lekte jag och Amica lite efter skolan :D. Men vi kollade lite i några tidningar, kollade facebook och så lekte jag med hennes I-sak :)
Men vi hörs imorrn, ska fortsätta kolla på Idol nu !
Kommentarer:
#1: A n n a

Sv: Ha ja, men det ivsar sig att det fortfarande går på TV:n! Men jag säger till om jag vill låna någon okej? O:)♥

2011-09-06 @ 21:00:14

superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D lycka till!

hoppas allt är bra med dig annars? :)

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-09-06 @ 22:03:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: