augustiibaarn

2012-01-03
22:15:22

The Holiday

Hej guys, sitter ju nu och kollar på en film med mamma och pappa ! Har redan sett den förut, så jag kollar twitter och lite bloggar samtidigt. ;)
Men har varit med Hanna idag, vi satt och snackade, Hanna dansade lite och så åt vi lunch vid tre, haha. :)
Orkar inte skriva något mer haha .. Har ingen aning om vad jag ska skriva om heller ? Ni får ta och kommentera vad ni vill att jag ska skriva om ! Typ mer bilder, outfits, osv ? Kom igen nu hörni ! ;)
Haha, men vi hörs imorrn, puss på er ♥

Kommentar:
#1: Becca

Hej! Jag har dagens bloggtävling och skulle vara jätteroligt om du var med:)Isåfall är det bara att anmäla sig här: http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html#comment:)

2012-01-04 @ 10:48:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: